.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعتبار 80 میلیارد ریالی برای چایکاران شمالی

رئیس اتحادیه چایکاران کشور گفت: در سالجاری به منظور بهره برداری از باغات چای در سال آینده اعتباری بالغ بر 8 میلیارد تومان در اختیار چایکاران قرار می گیرد.

به گزارش شمال نیوز ، ایرج هوسمی گفت: از ابتدای آبان ماه سالجاری بهره برداری از باغات چای به اتمام رسیده است و برداشت مجدد چای از اردیبهشت ماه سال آینده آغاز می شود و در شرایط کنونی چایکاران باید اقدامات لازم را در راستای احیا، اصلاح، حرس و آماده سازی باغات انجام دهند.

رئیس اتحادیه چایکاران کشور با بیان اینکه تولید برگ سبز چای در سال زراعی جاری 5 تا 10 درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته افزود: در سالجاری معادل حدود 160 هزار تن برگ سبز چای تولید شده و کشاورزان جهت افزایش برداشت و کیفیت تولید در سال زراعی آینده باید نسبت به آماده سازی باغات اقدام نمایند.

وی تاکید کرد: آماده سازی باغات چای به منظور بهره برداری در سال زراعی آتی در گرو پرداخت تسهیلات بانکی به چایکاران است که تحقق این امر از سوی کارگروه ویژه رفع معضل چای در کمیته راهبردی متشکل از نمایندگان سندیکای چای کشور، مدیران کل صنایع و معادن، وزارت جهاد کشاورزی، سازمان تعاون روستایی، فرمانداران مناطق چای خیز شمال و استاندارگیلان دنبال می شود.

هوسمی اعلام کرد: اعتبار مورد نیاز چایکاران جهت انجام اقدامات باغبانی رقمی بالغ بر 15 میلیارد تومان است که از این رقم معادل 8 میلیارد تومان در کمیته راهبردی مذکور به تصویب رسیده است.

وی تصریح کرد: اعتبار مصوب در سالجاری در اختیار 60 هزار خانوار چایکار قرار می گیرد که در سطحی معادل 32 هزار هکتار باغات چای استانهای شمال کشور هزینه می شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.